abhar

استخدام با مزایای بسیار عالی در تهران و شهرستانها - ابهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

استخدام با مزایای بسیار عالی در تهران و شهرستانها
یکی از فعالیت های نسبتا بکر در فضای آموزشی کشور حرکت در زمینه رباتیک است.
آموزش ربات ها به کودکان و نوجوانان از ۳ تا ۱۶ سال علاوه بر دارا بودن هیجانات خاص برای آنها می تواند بار اقتصادی و نیز معنوی مناسبی را برای علاقه مندان به کار به وجود بیاورد.
آیا می دانید رباتیک دانش آموزی چیست؟
یکی از برنامه های بسیار جذاب و پرهیجان برای دانش آموزان در اوقات فراغت یادگیری علم رباتیک و ساخت ربات های مختلف اعم از جنگجو و فوتبالیست برای شرکت در مسابقات رباتیک است.
صنایع رباتیک آراد به عنوان یکی از پیشگامان گسترش فرهنگ این علم در ایران با بیش از ۸ سال سابقه و با تولید ربات های آموزشی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و نیز ثبت اختراع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال آموزش این علم در سطح مدارس و مراکز آموزشی معتبر در کشور می باشد.
آراد علاوه بر مجوز های فوق دارای مجوزهای کارآفرینی از دانشگاه صنعتی شریف ، مجوز ایزو ۹۰۰۱ در مدیریت ، گواهینامه مشتری مداری از موسسه بین المللی TUVو نیز مجوز تولید ربات از وزرات صنعت معدن و تجارت می باشد.
افرادی که علاقه مند به فعالیت های مدیریتی و یا فنی و آموزشی هستند برای کسب اطلاعات بیشتر می بایست ابتدا نام و نام خانوادگی خود را به همراه نام شهر و ایمیل خود به ۰۹۱۵۰۰۱۲۱۲۳ پیامک نمایند تا همکاران واحد پذیرش آراد نسبت به ارسال شرایط مالی و کاری همکاری برای آنها اقدام نمایند.
آدرس رسمی صنایع رباتیک آراد www.aradrobo.com می باشد.
با تشکر
واحد پذیرش نمایندگی صنایع رباتیک آراد


کد آگهی : 21558
بازدید : 5955
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5955
Your رای:
جدیدترین آگهی های سایر استخدام گوناگون در ابهر 2 مورد
جذب گسترده کارجویان خانم و آقا در سراسر کشور

جذب گسترده کارجویان خانم و آقا در سراسر کشور

صنایع رباتیک آراد
1396/6/11 9:23:49

جذب گسترده کارجویان خانم و آقا در سراسر کشور با ما به همه آرزوهای شغلیتان دست یابید . یکی از زمینه های بسیار پر سود اقتصادی فعالیت در زمینه آموزش رباتیک است. شرکت صنای…

استخدام نیروهای آماده به کار با بهترین و مطلوب ترین شرایط کاری

استخدام نیروهای آماده به کار با بهترین و مطلوب ترین شرایط کاری

آراد
1396/5/9 10:00:11

استخدام با مزایای بسیار عالی در تهران و شهرستانها یکی از فعالیت های نسبتا بکر در فضای آموزشی کشور حرکت در زمینه رباتیک است. آموزش ربات ها به کودکان و نوجوانان از ۳ تا …